Onze aanpak

Op zichzelf staande modules om content optimaal te benutten.

Website Modules.png
 
 
discover icon.png

discover

Ontdek hoe jouw doelgroep zich oriënteert en wat doorslaggevende bronnen en criteria zijn. Verkenning waar in de journey de meeste potentie ligt voor doelgroepen en content.


Co Create icon.png

co create

Het aanbod van content is groot en aandacht krijgen is een uitdaging. We helpen hoe je met input vanuit je doelgroep je merkverhaal aanscherpt. Dat doen we met een community waarin we kwalitatief en kwantitatief onderzoek in meerdere ronden combineren om tot content te komen die relevant onderscheidend is en maximale potentie heeft om impact te realiseren.


IMPACT icon.png

impact

We bepalen de effecten van content voor de merk KPI’s en het merkimago en garanderen hierbij resultaten die statistisch robuust zijn.

Inzicht in de content performance met een benchmark van de concurrentie.


Co browsing icon.png

Optimise

Met Optimise bieden we kwalitatieve co-browsing sessies waarmee we met jouw doelgroep de diepte in gaan over hoe de customer journey verloopt en hoe met jouw online content nog meer het verschil kan worden gemaakt.

De tool die we hiervoor inzetten wordt gebruikt door grote content providers zoals Netflix en Spotify.


Validate icon.png

validate

Slimme merken maken gebruik van A/B-testing om hun online content te optimaliseren. Maar met alleen een focus op gedrag negeer je wat je content met mensen doet en hoe het nog meer je doelgroep kan raken. We combineren gedrag met attitudes om de meest optimale content te vinden.


In de modules geven we invulling aan het door ons ontwikkelde framework voor content marketing.

We meten alle typen content. Of het gaat om content op een website, een online video, een online of print magazine of bijvoorbeeld een podcast, we kunnen het voorleggen en/of tracken wat men heeft gezien/gehoord.

Onze modules zijn inzetbaar voor business to consumer doelgroepen en business to business doelgroepen.