Cases

 
 
Golocal2.jpg

Van inspiratie naar conversie

Voor Stayokay hebben we via content onderzoek vastgesteld in hoeverre het online magazine inspireert en hoe je nog meer de brug kan slaan naar conversie.

De content van het online magazine levert mooie resultaten voor wat betreft image transfer en brand uplifts. Daarnaast kregen we verdiepende inzichten in hoe nog meer conversie te realiseren is.

‘Met het content onderzoek naar GoLocal konden we echt aantonen wat het voor het merk oplevert! Bovendien leverde het veel inzichten om de conversie nog verder te verhogen.’  

Liesbeth ten Donkelaar, manager marketing & sales Stayokay

 
STAYOKAY-logos-RGB-01.jpg
 
 
museum journey-1.png

De rol van online video in de museum journey

Voor Museum TV hebben we de journey van de Nederlandse museumbezoekers in kaart gebracht, waarbij we onder meer ingezoomd hebben op hoe museumbezoekers zich oriënteren en wat de rol van online video hierin is.

Via de co-browsing kregen we extra inzichten hoe het online videoplatform van MuseumTV nog verder kan worden geoptimaliseerd.

De resultaten hebben we gepresenteerd tijdens een event voor musea in het Rijksmuseum. Om kennis te delen zijn de resultaten verwerkt in een whitepaper.

‘Met het onderzoek hebben we inzicht verkregen in de museum journey en het belang van online video voor museumbezoekers in verschillende levensfasen. Veel musea hebben extra informatie opgevraagd via onze whitepaper.’

Marieke van der Donk, Founder MuseumTV

www.museumtv.nl.jpg