Team

We bieden een zeer ervaren team zonder overdreven overhead, met de juiste persoon op de juiste plaats. We zijn een flexibele netwerk organisatie met aanvullende expertises en kunnen opschalen als het nodig is.

 
foto stephan li.png

stephan van velthoven

Ik heb meer dan twintig jaar ervaring in onderzoek naar merken, media en communicatie, opgedaan bij een grote uitgeverij, bij mediabureaus en als Insights/ Research Director bij verschillende onderzoeksbureaus.

Sinds 2018 ben ik voor mezelf begonnen omdat ik het gevoel heb dat het anders kan en moet.

Nog steeds vind ik onderzoek naar branding en communicatie interessant. Maar merken willen steeds meer hun eigen verhaal vertellen en dat past vaak niet meer in een korte commercial. En consumenten willen steeds meer zelf op zoek naar de informatie die voor hen relevant, inhoudelijk, geloofwaardig en onderscheidend is. Content marketing biedt hierin vele kansen. Ik vind het een prachtige uitdaging om daar vanuit onderzoek invulling aan te geven.



_MSF1265__5_-removebg.jpg

Robert schueler

Net als Stephan heb ik meer dan 20 jaar ervaring in onderzoek, met als focus digital en innovatie. Daar ligt ook mijn passie, halverwege de jaren negentig was ik al bezig met internet en de commerciële toepassingen.

In de afgelopen jaren heb ik in verschillende rollen een brede ervaring opgedaan met onderzoek naar digitale marketing en innovatie. Als laatste rol heb ik bij Ipsos de social media research unit SMX geleid met oplossingen als online communities en social intelligence en met nieuwe digitale innovaties zoals Virtual Reality en Voice technologie.

Door digitalisering is het marketingvak en ook onderzoek sterk veranderd en steeds meer technologiegedreven. Dat biedt vele kansen. Voor mij persoonlijk is dat een brug slaan tussen vaak gescheiden werelden; digital & data-driven ‘performance’ en diepgaander inzicht in de mens achter de data. Humanizing Technology!


Matthijs-removebg.png

matthijs hazeleger

Ik ben eigenaar van Buzzalike dat organisaties helpt met een data driven social media marketing strategie. Ik werk gericht aan de ultieme conversie: hechter contact met geïnteresseerde bezoekers voor je organisatie, website en webshop.

joshua-removebg.jpg

joshua van wijgerden

Ik ben eigenaar van CrowdHunch en ben een zeer ervaren Community & Insights Manager. Mijn drive is om via communities inspiratie en insights te bieden en dat te combineren met mooi design.

 
msiaci.png

msi-aci

MSI-ACI biedt toegang tot grote onderzoekspanels voor vlekkeloos veldwerk. MSI-ACI werkt met vrijwel alle mediabureaus in Nederland samen voor tagging van campagnes. Hiermee kan worden gevolgd welke respondenten welk online gedrag hebben en exposed zijn aan online uitingen. Inmiddels zijn ca. 200.000 panelleden beschikbaar voor Flextrack.