De invloed van inspiratiecontent op koopintentie

B2B
Journey
Contentplatform
Social media
Internationaal
Promotiebureau
“We hebben de aanpak van Return on Content als heel waardevol ervaren. Het leverde learnings op die we weer verder meenemen.“
Esther de Waard - Manager Strategy and Campaign

Voor Bloemenbureau Holland hebben we uitgebreid onderzoek gedaan onder twee segmenten in vier landen om na te gaan wat de impact is van een digitaal magazine en hoe het verbeterpotentieel verder benut kan worden.

Voor Bloemenbureau Holland hebben we de impact van een digitaal magazine in kaart gebracht. Dit onderzoek was gericht op twee segmenten van Bloemenbureau Holland in Nederland, Duitsland, Frankrijk en Groot Brittannië.

Na een screening om de juiste segmenten te vinden, hebben we onder duizenden mensen binnen de twee segmenten de content performance en de impact van het magazine gemeten. Via kwalitatieve co-browsing sessies is per land en per segment uitgediept hoe de content kan worden geoptimaliseerd waarbij ons content performance wheel als basis is gehanteerd.

Wat is er bereikt

Welke modules zijn ingezet?

Meer weten over deze case?

Neem contact op met Robert

Andere interessante projecten