Onderzoeksmodules snel en flexibel in te zetten

Met onze modules spelen we snel en flexibel in op de belangrijkste uitdagingen. Of het nu gaat om strategie & creatie, de effectiviteit of het optimaliseren van bestaande of nieuwe content. Modules zijn los in te zetten, ons framework zorgt dat kwantitatieve en kwalitatieve uitkomsten slim worden geïntegreerd.

Meest gekozen combinatie

Impact

De impact van content op merk KPI’s versus de concurrentie

Lees meer

Optimise

Verdiepen op optimalisatiekansen voor meer impactie én conversie

Lees meer

Content Performance

Scan

Laagdrempelige scan hoe je content scoort, wat dit met je merk doet en hoe het nog beter kan.

Kwantitatief inzicht

Keuzecriteria, informatiebehoeften en bronnen
Jouw content performance binnen de journey
Triggers & barriers om je merk te kiezen
Kansen voor je merk en content
Omvang van je kansrijke prospects

Kwalitatieve verdieping

Keuzecriteria, informatiebehoeften en bronnen
Jouw content performance binnen de journey
Triggers & barriers om je merk te kiezen
Kansen voor je merk en content
Omvang van je kansrijke prospects

Hoe werkt het?

Combinatie van kwantitatief onderzoek met kwalitatieve verdieping
  • N=200 met vaste opzet onder doelgroep NL 18+.
  • 6 unmoderated sessies met respondenten van 10-15 min. via remote research platform
  • Deliverables: Geïntegreerde Powerpointpresentatie met 8-10 slides, inclusief teams call
  • Kostenindicatie: vanaf € 4.750

Discover

Inzicht hoe de doelgroep zich orienteert, behoeften, triggers & barriers en hoe jouw content past in de journey

Kwantitatief inzicht

Keuzecriteria, informatiebehoeften en bronnen
Jouw content performance binnen de journey
Triggers & barriers om je merk te kiezen
Kansen voor je merk en content
Omvang van je kansrijke prospects

Kwalitatieve verdieping

Eerste reacties over content ‘Thinking Aloud’
Optimalisatiekansen op aspecten met groeipotentie, zoals relevantie, brand fit, call to action.
1 à 2 contentonderdelen
Videocompilatie met belangrijkste quotes

Hoe werkt het?

  • Combinatie van kwantitatief onderzoek met kwalitatieve deep dives
  • Powerpointpresentatie met 30 slides, incl. highlight video en face to face presentatie
  • Onderzoek op maat

Impact

Jouw content vergeleken met de benchmark. 

Bepaal de impact van contentprestaties op merkimago en merk KPI’s.

Kwantitatief inzicht

Journey Potential
Hoe haakt je content in op wat speelt in de journey?
Content Performance
Content Performance hoe presteert je content in vergelijking met de concurrentie?
Image Transfer
Realiseert je content een ander merkimago?
Brand Uplift
Stimuleert je content een stijging in merk KPI’s?

Hoe werkt het?

  • Opzet met vergelijkbare test- en controlegroepen.
  • We garanderen de impact van je content te kunnen bepalen, ook als het bereik relatief laag is.
  • PowerPoint presentatie met 30 slides, inclusief face to face presentatie.
  • Onderzoek op maat.

Optimise

Leer wat mensen echt motiveert en bouw samen aan content die het verschil maakt.

Kwalitatief inzicht

Journey potential: behoeften en gedrag vanuit de customer journey. Wat is belangrijk? Wat zijn triggers en barriers en welke rol speelt content?
Beleving en optimalisatiekansen van (test)content
Meerdere touchpoints in de journey, bijv. online video, landingspagina, offline

Hoe werkt het?

  • Live gemodereerde sessies met respondenten via ons remote UX research platform
  • Stakeholders kijken live mee en kunnen chatten met de moderator
  • Deliverables: Powerpointpresentatie met 12-18 slides met hightlight video
  • Onderzoek op maat

Output voorbeelden

Bekijk case study van deze module
Vraag een voorstel aan
Of bespreek de mogelijkheden met Robert